הסרת קעקועים: מאיפה להתחיל?

הבליטו את העסקים שלכם עם מגוון השלטים שלנו
השאירו פרטים כבר עכשיו ונשמח לייעץ!
תוכן עניינים

הסרת קעקועים מתייחסת לתהליך של הסרת קעקועים מהעור. קעקועים נוצרים על ידי הזרקת דיו לשכבת הדרמיס של העור, ולכן על מנת להסיר אותם יש לפרק ולהסיר את הדיו הזה. ישנן שתי דרכים להסיר קעקועים: לייזר וניתוח. הלייזר נפוץ יותר מכיוון שהוא פחות פולשני ופחות יקר מניתוח. הלייזר פועל על ידי פירוק דיו הקעקוע לחלקיקים קטנים יותר, אשר לאחר מכן ניתן לשטוף על ידי מערכת הלימפה של הגוף.

סוגי הלייזרים הפופולריים ביותר להסרת קעקועים הם לייזרים בעלי Q-switch, אשר פולטים פולסים קצרים של אור עז באורך גל מסוים. הקרן חודרת לעומק העור מבלי לפגוע בשכבות פני השטח שלה, שם היא מקיימת אינטראקציה עם מולקולות פיגמנט על מנת לפרק אותן לחלקיקים קטנים יותר שניתן להסירם על ידי המערכת החיסונית של גופכם או לשטוף עם הזמן וזרימת הלימפה. ניתוח הוא גם אפשרות להסרת קעקועים; עם זאת, שיטה זו קעקועים הם צורה קבועה של אמנות גוף שיכולה להיות קשה להסירה.

תהליך של הסרת קעקועים

ישנן שתי דרכים להיפטר מקעקועים: הסרת לייזר וניתוח. הסרת לייזר היא האפשרות הפופולרית יותר מכיוון שהיא פחות פולשנית, אך היא דורשת יותר זמן וכסף מאשר ניתוח. טיפול בלייזר נעשה לרוב במפגשים, כאשר כל מפגש נמשך כשעה. הלייזר מפרק את הדיו בקעקוע כדי שהגוף יוכל לספוג אותו. זה עובד הכי טוב על קעקועים שהוחלו לאחרונה או כאלה עם צבעים בהירים יותר כמו אדום וצהוב. קשה יותר להסיר צבעים כהים יותר כמו שחור וכחול עם טיפול לייזר, כך שניתוח עשוי להיות אופציה טובה יותר עבור סוגים אלה של קעקועים. הסרת קעקועים היא תהליך של הסרת קעקועים בטכניקות שונות, שיכולות להיות רפואיות או לא רפואיות. הסרת קעקועים לא רפואית היא שיטה להסרת קעקועים שאינה כרוכה בניתוח. היא משתמשת בטיפולים כגון טיפול בלייזר, דרמברסיה, סלברסיה וקוריותרפיה. הסרת קעקועים רפואיים כרוכה בדרך כלל בלייזר או בניתוח ועשויה להיעשות מסיבות שונות כגון מסיבות בריאותיות או כדי להסיר קעקועים הגורמים לבעיות בעור.

הסרת קעקועים

הסרת קעקועים כירורגית היא הליך שמסיר קעקועים מהעור. ההליך מתבצע בלייזר. חשוב לציין שלא ניתן להסיר את כל הקעקועים בשיטה זו ואכן לוקח זמן להסיר אותם. רופאים מבצעים הסרת קעקועים כירורגית ב-30 השנים האחרונות. ההליך מתבצע כאשר לאדם יש קעקועים שהוא רוצה להסיר. ההליך נעשה באותו אופן כמו ניתוח רגיל, אך על העור ולא על איבר. רופא ישתמש באזמל כדי לחתוך או לשרוף את העור המקועקע. תהליך זה יכול להימשך בין 10 דקות לשעתיים תלוי בגודל וכמה קעקועים מוסרים. הסרת קעקועים כירורגית היא בדרך כלל יקרה יותר מהסרת קעקועים בלייזר מכיוון שהיא פולשנית יותר ולוקחת זמן רב יותר לביצוע. הסרת קעקועים כירורגית היא הליך בו מסירים קעקועים מהעור באמצעות טיפול בלייזר. ההליך משמש לעתים קרובות להסרת קעקועים שנעשו על ידי אמנים לא מורשים או לא מאומנים, או לאנשים שרוצים לכסות את הקעקועים שלהם מסיבות מקצועיות. תהליך הסרת הקעקוע בניתוח מתחיל בכך שהמטופל עובר הרדמה מקומית, שתרדים את האזור בו נמצא הקעקוע. לאחר מכן המנתח ישתמש בטכנולוגיית לייזר כדי לפרק ולהסיר את הדיו מהעור. לאחר מכן, לוקח בערך שבועיים עד שכל הדיו יוסר מגופך ותוכל לחזור לפעילות הרגילה שלך ללא כל דאגה של קעקוע חדש על מה שהוסר.

עוד לא השארתם פרטים?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

אודותינו

הרבה בעלי עסקים לא מודעים לחשיפה ששלטים יכולים להביא לעסק שלהם כאשר מייצרים אותם כמו שצריך ומציבים אותם במקומות המתאימים אסטרטגית.

חברתנו מתמחה בייצור שלטים בהתאמה אישית לכל מטרה! עם השלטים שלנו תוכלו להשיג את החשיפה הנוספת שרציתם.

  • שלטי ניאון
  • שילוט פנים
  • שלטים עם אותיות מובלטות
  • שלטי אלומיניום
  • שלטים מוארים
  • שלטי שמשוניות
  • שלטי לד

ועוד מגוון סוגי שלטים! השאירו פרטים עכשיו ונשמח לייעץ לכם בנוגע לשלט שלכם :)

מעוניינים ביותר חשיפה?

השאירו פרטים כבר עכשיו ונחזור אליכם הכי מהר שנוכל!

מוצץ
בלוג
המדריך האולטימטיבי לבחירת המוצץ המושלם עבור התינוק שלך

מוצצים הם אביזר חיוני לתינוקות, המספקים נוחות והשפעות מרגיעות. כשזה מגיע לבחירת המוצץ המושלם עבור הקטן שלך, יש כמה גורמים שיש לקחת בחשבון. ממותגים שונים ועד עיצובים שונים, מציאת המוצץ המתאים יכולה להיות מכריעה. במדריך זה, נחקור שני מותגים מובחרים, Moshi ו-Frigg, ונדון בתכונותיהם, היתרונות שלהם ומדוע כדאי לשקול אותם.

למאמר המלא >>
בלוג
גלו את עתיד השמיעה: נפלאות שתלי השבלול

עולם האודיולוגיה היה עד לשינוי יוצא דופן עם כניסתם של שתלי שבלול, מגדלור של תקווה שהאיר את חייהם של אינספור אנשים המתמודדים עם ליקויי שמיעה. דמיינו עולם שבו צלילי הצחוק, המוזיקה ולחישת הרוח, שהיו רחוקים בעבר, הופכים למציאות חיה עבור לקויי שמיעה; זוהי ההבטחה יוצאת הדופן של טכנולוגיית שתל השבלול. בהנחיית ידיים מיומנות ומחקר פורץ דרך, חידוש זה פתח דלתות לסימפוניה של צלילים עבור רבים שידעו קודם לכן שקט. באמצעות מכשירים מתוחכמים אלה, אנו עדים לא רק לשיפור בתפיסת הצליל, אלא להגדרה מחדש מקיפה של חוויות חיים עבור אנשים בכל הגילאים, במיוחד ילדים העומדים על סף רכישת שפה ואינטגרציה חברתית. עם כל רכיב אלקטרוני זעיר, שתלי השבלול משמשים כאדריכלים של עולם שמיעתי מחודש – שבו עתיד השמיעה הופך לקנבס לפלאי המדע וכושר ההמצאה האנושי.

למאמר המלא >>

רוצים מידע נוסף?

פשוט הכניסו את הפרטים שלכם בטופס המצורף ונחזור אליכם בהקדם האפשרי!